divendres, 2 de gener del 2009

Fulls caducs

Quan vaig crear El vol de la reina de la ruda, ho vaig fer per donar sortida a un seguit de textos que parlaven de la meva malaltia, entre ells uns quants en que explicava el significat de l’obra de Kafka per una persona amb mania persecutòria. Amb el temps, però, el blog ha anat canviant de rumb, fins al punt de que del tema que tenia pensat originalment no n’he parlat més, i els textos sobre Kafka s’han volatilitzat. Tenia tres llibretes escrites amb material que volia publicar com a El vol de la reina de la ruda; les vaig cremar. Sí, ja ho sé. Ho sé perfectament...

Les vaig cremar.

No, no me’n penedeixo. Hi ha temes que no estic preparada per tocar, encara. Potser més endavant. Mentrestant, continuaré amb El vol de la reina de la ruda tal i com és ara, parlant una mica de tot i una mica de res en concret, filosofant amb la vida de cada dia i somniant que sóc escriptora... No puc fer res més, de moment. Però aquesta miqueta de cosa que faig ja m’agrada molt. Allò altre era anar a buscar espines...