divendres, 3 d’octubre del 2008

Petita decepció

Al final, no han acceptat el meu conte pel concurs de la radio. No l’he sabut retallar prou. A més, vaig dir que no volia ser entrevistada, cosa que em sembla que també ha tingut la seva influència a l’hora de no acceptar-lo, encara que no ho diguin. Suposo que si et donen un premi t’has de comprometre a donar espectacle, que és just el que no vull. De totes maneres, les normes del concurs eren clares: mitja pàgina. Em pensava que serien més flexibles amb això, però no ho han estat, tot i que a mi em sembla que el meu conte no fa pas més de mitja pàgina... En fi, em sento una mica abatuda, em feia il·lusió sentir un escrit meu per la radio, tenia curiositat per saber quin to li donarien; saben interpretar els textos molt bé. Però no passa res, en un primer moment l’havien triat i amb això ja en tinc prou. El que no podia fer era desvirtuar el conte retallant-l’ho indiscriminadament. Que ja és prou curt! No puc signar com a meu un text en el que no cregui, un escrit mutilat que no aconsegueixi reflexar exactament el que vull dir. I això que ja el vaig retallar! Ai, em sembla que em donaran el premi a la primfilada de l’any... sabeu si ho radien, això?