divendres, 26 de juny del 2009

Vendre glaçons als pingüins

Alguna vegada m’ha agradat comparar el blog amb una botigueta. Si hi ha comentaris és que el producte surt bé. Si no hi ha comentaris és com tenir una botigueta de glaçons a l’Antàrtida. (Ja us deveu haver fixat que gairebé mai hi ha comentaris.) Sé que, si deixes comentaris en altres blogs de manera que em poguessin seguir el rastre, tindria molts més comentaris. Per què no faig propaganda? N’hauria de fer? Per obtenir què exactament? Em sembla que de moment continuaré amb la meva paradeta de glaçons... només que tinc l’esperança que algun dia es traslladi ella sola de l’Antàrtida al Sàhara, sense necessitat que jo faci res de diferent del que he fet fins ara... Ara, també podria ser que una paradeta de glaçons al Sàhara, més que tenir molta demanda, es fongués...