dissabte, 25 d’abril del 2009

Boqueta de pinyó

No fa pas gaire deia que l’Oriol Junqueres i en Xavier Sala-Martín tenien idees molt originals que seria curiós de veure traspassades a la política. Renoi! Ara resulta que tots dos s’han “passat a la política”... El que més greu em sap, però, és que això ja ha significat en un cas, i significarà aviat en l’altre, que deixaran de parlar per la radio! Això sí que és greu! Espero de debò que l’afany de poder, de privilegis i de reconeixement no els jugui una mala passada (encara que, es clar, es ben legítim que n’estiguin assedegats). Per part meva, els trobaré a faltar, i encara que crec que són més competents del que és la gent que es dedica normalment a la política, el fet que s’hi hagin “passat” els rebaixa una mica en el meu sistema de puntuació. Ras i curt: m’han decebut. No m’esperava que poguessin deixar la radio, que jo crec sincerament, era lo seu. Quan es té la possibilitat de fer-se escoltar es poden deixar anar idees molt originals, plenes de sentit comú, però m’imagino que quan tinguin la oportunitat de “toca cuixa” en això del poder, les seves idees passaran a ser iguals que les de tots els polítics (i ja sabem com són els polítics)... En fi, que no m’ho esperava de dues persones tan competents, això. I si no els puc escoltar parlant per la radio (i jo no faig altra cosa), ja no m’interessen per res...