diumenge, 19 d’octubre del 2008

Interruptus?

Fa dies que estic republicant posts antics. El cas és que ja no em passa com abans, que sempre se m’acudien coses noves per publicar. Em sembla que travesso una petita crisi creativa. Sigui el que sigui, ja no em fa tanta il·lusió publicar les meves coses al blog. El que abans m’agradava tant, ara m’ho miro amb reserva... Algunes petites decepcions sobre aquesta via de comunicació fan que, moltes de les coses que escric, m’estimi més guardar-me-les per mi. Però no vull dir que plego de fer el blog perquè em conec; tinc un passat i sé que és realment improbable que pugui deixar d’escriure el blog. Pausa momentània, doncs. Si torna a ressorgir el cuquet, tornaré; si no, com diuen al sud, “que me quiten lo bailao”. Visca la vida blocaire!

1 comentari:

Anònim ha dit...

pausa obligada respectada, només faltaria!