dimarts, 23 de juny de 2009

Militància hippy

Jo, que sóc una mica hippy, no em depilo. (Però em dutxo, eh?) Abans, no tenia cap problema per confessar públicament que no em depilava, i ho havia dit algunes vegades. Fins que m’he fixat (mira tu quines coses) que això de saber que no vaig depilada posa calentes a algunes persones (tant homes com dones). Vaga’m déu! Jo que precisament no em depilo perquè no tinc parella, i per tant no tinc cap necessitat de lluir res, i jo que em pensava que no depilar-se era un remei segur contra la concupiscència... i resulta que no, resulta que és al revés... Però, en què pensen la gent? Ho saben això els que anuncien per la tele productes per depilar-se? Em quedo parada: només els falta saber que tens quatre pèls sota l'aixella per... En fi. Que d’ara endavant, em penso que ho mantindré en secret...